ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής εύχεται στα παιδιά και στους γονείς τους καλές γιορτές με υγεία, χαρά και πολλά χαμόγελα!